niedziela, 27 maja 2012

Pierwsze wrażenia ze Zlotu w Cieszynie


Niesamowite emocje ,dopiero mnie popuszczają.Wczorajszy dzień był pełen wrażeń,radości ,uśmiechów,powitań i wspólnych rozmów.
Bardzo chciałabym podziękować z tego miejsca ,przede wszystkim :


Karolinie -Maarchewkowej,jesteś niesamowita!!!!Do końca na posterunku wraz ze mną
Mariolce-Virginii-bez Ciebie ,nie dałoby rady moja Droga!!!
Idze-za obsługę mojego stoiska
GIZMO-za wszelakie wsparcie,za to ,że jesteś ju noł maj dir :********Mojej Mamie-za opiekę nad moimi dziećmi:*

Magdzie
-za piękną maszynę losującą i wszelaką pomoc
Ani-AnnaZ.-za przebycie tylu kilometrów,by zobaczyć na żywo jak nasze papiery się podobają:)i za wspólne pogaduchy i ściskanie też:)
Heli i Jankowi-za bułkę ,która uratowała mi życie:)
Ewelince-Inusi i jej Mężowi Andrzejowi-za pomoc w organizacji oraz transport
Grażynce- za wożenie mła i moich dzieci
Dorotce-Dorci-za wydrukowanie ulotek
Madzik,Ladybug,Marchewkowej i Virginii -za pomoc w produkcji zaproszeń dla Vipów:)
Krzyśkowi- za wypożyczenie tablic z Uś
Zulci i Tulipance-za obsługę stolika wymiankowego- Zulcia to ja mam Twoje ATC -buziak ogromny,za czekoladę zaraz się wezmę:)
Dziewczynom z Forum Silesian-dziękuję za wspaniałą niespodziankę,jaką była kartka od Was:)
Nowalince-za prezent,Kochana przecudna jest :****
Krakowiankom-Huma,Mizeria i Mona- za przybycie i ściskanie i pogaduchy!
Ani-Marii,Immacoli,Brises,Moriony,Mumie -za przesłanie swoich prac na wystawę,były oglądane i podziwiane:)
Maarchewkowej i Betik-za wspaniałe warsztaty!!!
Beci-za numerki na wymiankę!!

jest jeszcze sporo osób ,którym należy podziękować:
moim wspaniałym Sponsorom-dziękuję,Sklepowi Drobiazg i Brygidce za cudną dekorację na sali,stolik sklepowy był fantastyczny!
Ewelince z Fotosprintera za relację foto,której już nie możemy się doczekać!!!!!
Drukarni MODENA-za plakat zlotowy

Wszystkim
WYSTAWCOM za przybycie,piękny towar i uśmiech na twarzach!!!

Wszystkim ,którzy dotarli na Zlot-ogromny buziak i podziękowania ,że zechcieliście przybyć,cieszę się,że byliście moimi gośćmi!
Jak zawsze przepraszam,że nie rozpoznałam wszystkich,uwierzcie mi,chwilami sama nie wiedziałam jak się nazywam :)

jeśli kogoś pominęłam,proszę mnie śmiało uświadomić,ja naprawdę jeszcze tak wszystko przeżywam ,że mogłam coś pominąć:)


Jeśli Wam się podobało,to postaram się za rok znowu porwać się na to przedsięwzięcie!!!!

DZIĘKUJĘ ZA TEN FANTASTYCZNY DZIEŃ!!!!!!!!

P.S. Jeśli macie jakieś zdjęcia,bardzo prosimy o linkowanie pod tym postem lub przesłanie na maila:asiula.b@wp.pl

6 komentarzy:

  1. Było wspaniale.Pierwszy raz byłam na takim Zlocie i muszę przyznać że jestem nadal pod niesamowitym wrażeniem. Te wspaniałości które moje oczy poogladały na żywo i podotykały ręce. To coś wspaniałego móc na własne oczy przekonać się co można zrobić za pomocą nożyczek ,papierów i przeróżnych dodatków. Dziękuję Beatce Janaszak za wspaniały kurs w którym wzięłam udział ,za wyrozumiałość dla nas,i cierpliwość.W niespełna dwie godzinki zrobiłyśmy wspaniały notes i kartke niepowtarzalną.To moje pierwsze zetknięcie z tą metodą i jestem niesamowicie zachwycona. Dziewczyny jestescie wspaniałe.dziękuję również za piękne podarunki z losów które zakupiłyśmy z córeczką na Zlocie .Udałyśmy mase pieniążków i zabrałyśmy ze sobą masę niesamowitych wrażeń.Więcej u mnie na blogu zapraszam i słonecznie pozdrawiam organizatorów i wszystkich ze zlotu.Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, dziewczyny...brak mi słów!!! to musiało być nieziemsko wspaniałe przeżycie :))) Asica-jesteś wielka!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. to my dziękujęmy że podjęłaś się organizacji tego spotkania!!! było cudownie!!! też jeszcze dochodzę do siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie coś scrapowego w Cieszynie. Było ekstra i poproszę o więcej. Jedyny minus tego zlotu - to za mało kasy do mojej dyspozycji :(
    Pozdrówka dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

CIESZYMY SIĘ Z KAŻDEGO KOMENTARZA:)